Monday, August 15, 2016

Ćerka vojnika JNA čija rečenica je ušla u istoriju: Ne delimo ljude po tome u kojeg boga veruju





- Svi pričaju kako mi je otac bio divan, želeo je sa svima da se druži i nikada se ni sa kim nije posvađao, započinje priču za „Blic” Esmeralda Kaletović (23), ćerka Bahrudina Kaletovića, vojnika JNA koji je pre 25 godina u jednoj rečenici obesmislio rat u bivšoj Jugoslaviji.


Esmeralda nije bila ni rođena kada joj je otac kao devetnaestogodišnji vojnik iz Tuzle prvog dana rata u Sloveniji izgovorio istorijsku rečenicu u razgovoru sa reporterom tadašnje televizije “Jutel” Ivicom Puljićem: „Oni kao hoće da se otcjepljuju, a mi im kao ne damo.”

 Crni datumi za Kaletoviće

Bahrudin je poginuo 18. juna 1998. godine, a tačno godinu dana kasnije život je izgubio u saobraćajnoj nesreći i njegov drug iz benda Aladin. 
Na Bahrudinov rođendan, 28. januara 2013. godine, umro je njegov otac.
Nažalost, sudbina je htela da Esmeralda nikada u potpunosti ne upozna oca.

- Imala sam svega pet godina kada je poginuo u saobraćajnoj nesreći, tako da se malo toga sećam. Ono što znam o njemu čula sam od porodice i iz priča njegovih prijatelja.

- Od malih nogu voleo je gitaru, pa se time i profesionalno bavio. Imao je svoj bend i svirao je često u Hrvatskoj - priča Esmeralda, koja se sa bratom Damirom i majkom Aidom pre 10 godina preselila u Beč, gde radi kao medicinska sestra.

Pre 25 godina nastao je čuveni snimak koji opisuje besmisao rata: Oni su se otcijepili, ali on nas još spaja
Kako kaže, zajedno sa bratom deli očeve stavove i razmišljanja.

- Otac mi je bio jako komunikativan i liberalan, a takvi smo i brat i ja. Mama nas je tako odgajala. Da ljude gledamo kao ljude, bez obzira na to odakle su, koje im je boje koža, u kog boga veruju ili kakav im je socijalni status - kaže Esmeralda.


Izvor : http://www.blic.rs/

3 comments:

  1. To je bila tragedija Zasve Narode Bivse Juge Amerikanci su sretni jer su razbili jos jednu Demokratsku Drzavu Aneslozni Hrvati opet pali u Jamu bez izlaska I opet sluge tudincima I stranim Bankama To je stvarna Tragedija

    ReplyDelete
  2. Bas tako zalosno ja sem lepog dozivela u JUGI a sada zalosno mladi nikad vise tako lepe slobode od Vardara do Triglava ali sta da radimo mi obicni smrtnici ljudi moji dragi POSTUJTE se OPRATAJTEIn zivite

    ReplyDelete
  3. Bas tako zalosno ja sem lepog dozivela u JUGI a sada zalosno mladi nikad vise tako lepe slobode od Vardara do Triglava ali sta da radimo mi obicni smrtnici ljudi moji dragi POSTUJTE se OPRATAJTEIn zivite

    ReplyDelete